informatie voor Stomerijhouders

Hoe gaat u om met aangeboden binnenzonwering?

Vroeger hadden wij stomerijdealers in Nederland en België.

Toonbankdisplay

stomerijdoos

 

 

 

 

 

 

In speciale dozen werden de producten van de stomerij naar Den Haag gebracht voor reiniging.

Na een week kwamen de gereinigde producten retour naar de stomerijhouder.

Helaas gingen een aantal aangesloten stomerijhouders de producten, onder onze naam, zelf natreinigen.

Daarom moesten de goeden onder de kwade lijden en zijn wij gestopt met deze dienstverlening.

En omdat droogvriesreiniging juist onze uitvinding is schaadde dit onze branche.

Een belangrijk detail was ook het missen van inzicht m.b.t. reparaties bij de reinigingsactie.

Om over het onjuiste vervoer in kartonnen kokers, maar niet te spreken.

Doorverwijzen cliënten

Gezien het bovenstaande blijft het doorverwijzen van uw cliënten de beste optie voor u als stomerijhouder.

Hiermee erkend u dat het natreinigen van textiele binnenzonwering niet juist is en een specialisme is dat met deskundigheid op gebreken behandeld dient te worden.

Reiningsduur

Uw cliënt komt bij ons met haar producten, of laten ons de- en monteren. De binnenzonwering kan al binnen een middag gereinigd en gerepareerd zijn!

Detex?

Het reinigen van textiele binnenzonweringproducten geschiedt niet onder de voorwaarde van de Detex die via de "Geschillencommissie Chemisch Reinigen" valt. Het reinigingsprocédé van Lamelcleaning Nederland heeft niets te maken met chemische- of natwasreiniging.

Duette® Shades , Twist® Shades, Facette® Shades, Silhouette® Shades, Luminette® Shades, Ondulette® Shades zijn handelsmerken van Hunter Douglas.

alle inhoud: Lamelcleaning Nederland ©