hebt u een klacht ?

Hier kunt u een klacht indienen via onderstaande klachtenformulier dat u naar ons toezend

                                             

terug naar de beginpagina van deze site

 

 
 

Stuur een bericht naar Lamelcleaning Nederland

voorletters : *

 

   tussenvoegsel            achternaam

 

 

uw E-mailadres

 

telefoonnummer *   opmerking: zonder streepje. voorbeeld:  0703614361 
Plaats *      opmerking: voor eventueel te bepalen voorrijdkosten
type hier uw "klacht":*

 

specificeer het aantal, momenten, klacht situatie.

Vergeet u vooral niet te vermelden of u de producten al gemonteerd hebt.

 
wilt u een foto meezenden, klick dan op 'deze' knop
wilt u een foto meezenden, klick dan op 'deze' knop
wilt u een foto meezenden, klick dan op 'deze' knop

 

Natuurlijk kan het voorkomen dat u een klacht hebt. Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. Het zal je maar gebeuren dat de fabriek een verkeerde verzendsticker op uw verpakking plakt en uw product gaat naar een andere bestemming.

Ons doel is de klant goed gereinigde en gerepareerde producten terug te leveren. Daar zijn kosten aan gebonden. Soms komt het voor dat clinten een ander verwachting hadden over ons gezonden declaratie. Dan is het jammer dat zij zich niet verdiept hebben in onze informatie, prijslijsten en de uitleg op onze site. En dan al helemaal niet over het aantal verwerkte onderdelen, benodigd voor de dikwijls gedateerde producten.

Hier volgen nog enkele tips voordat u een klacht indient.

 

Een klacht kunt u alleen schriftelijk indienen via dit formulier.

Gebruik altijd email om aantekenkosten te voorkomen. Email is gratis en gaat effectief, dus snel.

Persoonlijk klachten indienen in ons servicecentrum is niet mogelijk. Eerst dient het gedetailleerd  schriftelijk plaats te vinden. Onze leidinggevende beoordeeld en doet navraag bij onze laborant, reinigingsmeester of dienst verkoop. U krijgt van ons hierna een antwoord per e-mail.

 

Op deze manier ligt het voor u en ons vast wat er besproken is.

 

Een klacht op basis van afgesproken tarieven, juiste aantallen en optelling, gehanteerd in de overeenkomst, worden uiteraard niet als gegronde klacht gehonoreerd. 

 

ik had een andere verwachting van de optelling in de declaratie:  *

 

Alleen clinten waarmee wij een overeenkomst afgesloten hebben wordt in dialoog mee gecommuniceerd. 1 Persoon dus voor een effectieve afwikkeling!

Indien u derden wenst aan te wijzen als bemiddelaar voor een klacht, bijvoorbeeld een gehuwde, dan dient u deze derde eerst vooraf aan te geven in een emailbericht of schriftelijk in print, per post. 

Voor de meeste zaken zijn onze overeenkomsten voorzien met juiste voorwaarden. Leest u daarom vooral eerst de voorwaarden nog eens na voordat u per abuis een klacht indient en onnodige moeite doet en kosten maakt. Ondanks onze goede service (zie 'brieven klanten' op deze site)  en klachtoplossing zijn er personen die onredelijk zijn binnen de overeenkomst en denken in sociale media ongenuanceerde info te plaatsen.  Smaad en/of laster vallen tot aan  Euro 5.000,00 onder ons boetebeding, een onderdeel van de overeenkomst, zie onze voorwaarden achter op uw Servicebon.

Verstuur dit ingevulde formulier zo snel mogelijk want terechte klachten willen wij snel oplossen.  

Binnen enkele dagen nemen wij contact met u op per email.

 

                                                                                                                                                        

bewaar en verzend deze pagina

maak een print screen van deze pagina en stuur naar:

 

  info @ lamelcleaning.nl

Een print screen kun je maken met behulp van de knop 'print screen/ prnt scrn" op je toetsenbord; meestal boven de cijfers aan de rechterkant van je toetsenbord. Vervolgens open je Word en druk je op Ctrl en V (Ctrl ingedrukt houden terwijl je de V intoetst).

Verstuur dit Worddocument als bijlage.

 

 
Alle inhoud Lamelcleaning Nederland.