Reviews en beoordelingen kunnen gefilterd en gemanipuleerd worden. z.g. Likes zijn ook inhoudsloos. Dus waardeloos.

Ingezonden email niet!     

Daarom plaatsen wij op deze pagina de echte ervaringen van onze cliënten.

                                                                                                                            

                             

                                      

 

Brieven van onze cliënten:

38.

1 februari 2024

cliënt belt, wil eigenlijk verdoeken via onze samenwerkende partner Verdoeker.nl. 'omdat er veel vlekken in de SilhouetteShades zitten'.

 

Echter reinigen is goedkoper dan verdoeken!

 

En zie híer; super gelukt.

 

Cliënt blij, wij blij.

 

                                         voor de reiniging                                                                                                                                                      ná de reiniging

  

 

                                           ná de reiniging                                                                                                                                                      ná de reiniging

  

37.

febr. 2023

bedankt;

nog mooier dan verwacht!

Als er nieuwe knopjes bij werden besteld dan 100%

36.

jan. 2023

 

blij

35.

november 2022

bedankt voor service en prijs

34.

jul. 2022

deze brief geeft aan dat via internet kopen problemen ontstaan. Doorverwijzingen door bedrijven omdat deze geen jaloezieën kunnen inkorten. Wij wel!

33.

jan. 2022

 

voor fijne cliënten doen wij ons best

 

 

32.

dec. 2021

cliënt blij met snelle reparatie van originele Luxaflex Smartcord® systeem van een DuetteShade®  

Binnen 1 dag gereed omdat wij de originele onderdelen op voorraad hebben.

 

31.

sept. 2021

als Lamelcleaning Nederland een onderdeel niet heeft, dan vindt u het nergens!

 

30.

dec. 2020

cliënt blij met reiniging

29.

dec. 2020

cliënt krijgt geen support van Luxaflex product bij Luxaflex Nederland.

wij hebben onze nek uitgestoken en cliënt geholpen met zijn complexe systeem

28.

april 2020

Client biedt aangetaste Silhoutte® Shades van het merk Luxaflex® aan.

Met grote (water-)vlekken.

Wij hebben gewaarschuwd dat deze er niet uit kunnen gaan. Op eigen risico dus.

Echter, kijk hier eens het verschil!

Deze resultaten bieden geen zekerheid voor de toekomst!

       

 

 

27.

maart 2020

ja, wij repareren soms binnen 1 uur tijd met originele onderdelen, goedkoper, sneller en beter.

26.

maart 2020

Lamelcleaning Nederland is voor behoud van uw binnenzonwering.

Ondanks dat wij meer verdienen aan het leveren van nieuwe producten stellen wij onze cliënten goedkopere oplossingen voor!

25.

dec. 2019

onderdelen had Lamelcleaning wel.

Bespaarde deze cliënt het aankopen van een, technisch,  kostbaar product. 

24.

okt. 2019

ja, soms doen wij extra service als er ruimte qua tijd is.

Zoals bij deze klant. Ondanks niet afgesproken, hebben wij de cassettes en onderlatten gratis gereinigd!

23.

okt 2019

hierin blijkt maar weer dat ook grote bedrijven niet erg gesteld zijn op het leveren van onderdelen om zodoende de leeftijd langer te houden van de producten.

(liever verkoop van nieuwe producten.)

22.

mei 2019

cliënt wist lang niet van ons bestaan.

Een aangeboden lichtblauw geborsteld alluminium jaloezie. Enorm vervuild.

en zie hier!

een verademing om naar te kijken.

21.

januari 2019

wij blijven ons best doen

20.

december 2017

Cliënt brengt Multishades (ook wel zebrarollo's, Duorollo genoemd)

met watervlekken en goed berookt.

19.

klant ergert zich aan mobiele car die thuis langs kwam om jaloezieën te reinigen.

Nu heel blij met onze service

18.

terechte twijfel van onze klant met andere beunhazen welke z.g. moderne reinigingsmethoden hebben.(onzinverhalen)

Toch voor Lamelcleaning gekozen.

 

5-02-2017

 

17.

klant met zeer vuile jaloezieen met wit ladderband Jaloezieën zeer schoon, ook dit ladderband.

Bovendien binnen 1 uur geholpen..

16.

klant wilde zijn horizontale jaloezieen weggooien vanwege verkeerde bedieningszijde.

wij hebben met onze speciale machine de bediening aan de andere zijde van deze jaloezie gemaakt en beiden schoongemaakt.

klant heeft veel  bespaard t.o.v. aanschaf jaloezieën

15.

Klant heeft ongeluk gehad met vetvlek in plisségordijn.

Fabriek Verosol Nederland b.v. wil geen los doek verkopen. Alleen verdoeken voor 90% van de nieuwprijs......

Lamelcleaning heeft eigen collectie doek om te verdoeken.

Klant erg blij omdat Lamelcleaning voor "verdoeken" slechts 50% van de nieuwprijs rekent.

14.

 

algemeen tevreden met Lamelcleaning Nederland

13.

 

klant vraagt aan de firma Luxaflex® Nederland b.v. voor reparatie. Oude onderdeel niet meer op voorraad te krijgen. Bij Lamelcleaning Nederland wel op voorraad en gerepareerd.

12.

ondoordacht advies van de firma Luxaflex® Nederland b.v. om bedrijven te adviseren die geen voldoende verstand hebben van producten contra reiniging.

11.

gestuntel met vage voorwaarden mobiele car en goed service, waaronder moeilijk verwijderbare vlekken door Lamelcleaning Nederland met succes verwijderd.

10.

een van de vele brieven van  klanten.

Een klant met Multishades. Die waren vuil en moesten schoongemaakt worden.

Geloofde niet dat wij de rook en geur konden verwijderen.

9.

een van de vele brieven van  klanten.

 

wilde het huis beter verkopen met schone binnenzonwering.

slim...

een stomerij heeft geprobeerd  de rolgordijnen schoon te maken.

niet erg verstandig.

uitgewassen apre en kreuken was het resultaat daar..

de klant twijfelde eerst; maar bracht deze naar ons.

zie het enthousiasme!

 
6.

een van de vele brieven van  klanten.

bericht dat de website van Luxaflex Nederland b.v. slecht adviseert met ultrasoonreiniging!

De klant is na deze ervaringen bij Lamelcleaning Nederland gekomen. Nu is deze klant tevreden met zijn Luxaflex Facette® Shades. Weer schoon en fris.

5.

een van de vele brieven van  klanten.

schoonmaken van Silhouette® Shades van het merk Luxaflex®.

De klant twijfelde aan de bedrijven die op internet hun producten aanbieden.

Uiteindelijk heeft de klant met een exemplaar een test gedaan bij Lamelcleaning Nederland.

 

Aan de foto is te zien wat het verschil is na reiniging van één Silhouette® Shades.

Inmiddels zijn de anderen ook gedaan.

De klant was ontzettend blij met het resultaat en  schone Silhouette® Shades

3.

een van de vele brieven van  klanten.

Vlinderjaloezieen zijn dikwijls een probleem met reinigen.

 

Bij ons niet.

zie deze brief van een van onze klanten m.b.t. het goed reinigen van vlinder jaloezieen van het merk Bece®. 

B & C®

2.
een van de vele brieven van klanten.
de binnenzonwering is fantantisch afgeleverd.
Het blijft kunstig om het goed inkorten in de hoogte van (schuine vorm) trapezium lamellenuit te voeren.
1. een van de vele brieven van  klanten.

mislukking:

het ultrasoon reinigen van textiele binnenzonwering gaat niet goed.

In  met een mobiele auto wordt ultrasoon reinigen aangeboden.

 

Jammer dat klanten  geloven dat ultrasoon de juiste reinigingsmethode is.

Duette® Shades , Twist® Shades, Facette® Shades, Silhouette® Shades, Luminette® Shades, Ondulette® Shades zijn handelsmerken van Hunter Douglas.

Alle inhoud © Lamelcleaning Nederland